.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متقاضی شناسنامه ایرانی هزار و ۵۴۴، شناسنامه صادر شده ۲ جلد
تکلیف شناسنامه و تابعیت ایرانی فرزندانی که از مادر مازندرانی و پدر خارجی متولد شده اند چه شد؟

به گزارش شمال نیوز، غلامعلی کریم‌پور مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مازندران با بیان اینکه اعطای تابعیت و شناسنامه ایرانی به فرزندانی که مادر ایرانی و پدر خارجی دارند از خردادماه پارسال اجرایی شده است، گفت: این افراد برای تشکیل پرونده به فرمانداری‌های محل سکونت باید مراجعه کنند.

 

او افزود: هزار و ۵۷۵ نفر در مازندران که از مادر ایرانی و پدر خارجی متولد شدند مشمول این طرح هستند که تاکنون هزار و ۵۴۴ نفر برای دریافت شناسنامه ایرانی مراجعه کردند.

 

مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضا برای دریافت تابعیت ایرانی حاصل از ازدواج خانم ایرانی با مرد خارجی مربوط به شهرستان‌های آمل و بابل است، ادامه داد: پس از نام نویسی متقاضیان در فرمانداری‌ها پاسخ استعلام از ثبت احوال درباره وضعیت شناسنامه مادر در اختیار مراجع نظارتی قرار می‌گیرد و در صورت بلامانع بودن اقدام بعدی برای ارائه تابعیت ایرانی انجام می‌شود.

 

کریم پور گفت: هزار و ۵۴۴ پرونده از شهریور ماه پارسال تاکنون تشکیل و به نهاد‌های نظارتی ارسال شده است و منتظر دریافت استعلام از نهاد‌های نظارتی هستیم.

 

او افزود: بیشتر متقاضیان حاصل ازدواج مادر مازندرانی با مرد افغانستانی هستند.

 

سید مجتبی فاطمی مدیرکل ثبت احوال مازندران نیز با بیان اینکه دو شناسنامه برای این افراد تاکنون صادر شده است، گفت: از هفته‌های آینده میزان صدور شناسنامه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

 

او افزود: مجوز صدور شناسنامه برای ۱۱۶ نفر صادر شده است که بر اساس قانون صدور شناسامه برای آن‌ها انجام می‌شود.

 

مدیرکل ثبت احوال مازندران ادامه داد: این اداره کل آمادگی دارد به محض دریافت پرونده تکمیل شده، نسبت به صدور شناسنامه اقدام کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.